Klachten

Heb je een klacht? Dat vinden wij heel vervelend! We raden je aan om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] of via het contactformulier. Maak een foto bij aankomst van je pakket en stuur deze mee via de mail, zodat de schade kan worden beoordeeld. Hoe eerder je het meldt, des te eerder de schade eventueel kan worden opgelost. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkel Keur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kan maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantieperiode valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.